NAUKA ZE SZTUCZNĄ INTELIGENCJĄ

Jak wiemy, proces uczenia języków obcych wymaga czasu i najlepiej rozpocząć go w jak najmłodszym wieku. Jednak jak dotrzeć do najmłodszych dzieci, by chciały się otworzyć i zaangażować w naukę? Odpowiedź jest prosta – nauka poprzez zabawę, a konkretnie przez zabawę ze sztuczną inteligencją. Mowa o robocie EMYS, na jakiego zdecydowała się Szkoła Języka Angielskiego Manhattan z Głogowa Małopolskiego.


Na czym polega fenomen tego robota? EMYS jest zaprojektowany tak, aby sprostać unikalnym preferencjom wczesnej edukacji. Dzięki swoim umiejętnościom i przyjaznemu, społecznemu zachowaniu, robot potrafi zaangażować dzieci do codziennej wspólnej zabawy. Staje się animatorem, odgrywając scenariusze klasycznych zabaw jakie zwykle nauczyciele realizują w trakcie zajęć w przedszkolach i szkole. Wykorzystując przy tym powszechnie stosowaną w tym wieku metodę nauczania „reagowanie całym ciałem” (z ang. Total Physical Response), staje się niezwykle skutecznym i nowoczesnym narzędziem wspomagającym proces nauczania. Maluchy za każdą przyswojoną część materiału otrzymują nagrody w postaci nowych bajek i kolejnych zabaw.
EMYS jest przyjaznym robotem społecznym, który został zbudowany specjalnie po to, aby uczyć dzieci języków obcych. Robot jest przeznaczony dla maluchów w wieku od 3 do 9 lat. Działa na wszystkie zmysły dziecka: wydaje dźwięki, mówi, reaguje na dotyk, potrafi rozpoznawać twarze i wyrażać emocje. W trakcie nauki, EMYS staje się częścią dziecięcego świata, pobudza ich wyobraźnię i przemawia ich językiem. Dzieci przywiązują się do zabawki, a wspólna i regularna zabawa sprawia, że nauka staje się przyjemna i niezwykle efektywna.
Seo wordpress plugin by www.seowizard.org.
Skip to content